Over service

Jeroen Nijkamp schrijft service in hoofdletters. Na ruim 23 werkzame jaren in de autowereld weet hij wat dat betekent. Dat iedere garagist om het hardst roept dat hij service verleent weten Jeroen en u ook wel. Maar service bij Jeroen Nijkamp gaat ietsje verder. Dat begint al met uw kennismaking met Jeroen. Aandacht voor uw auto is belangrijk. Maar aandacht voor u misschien nog meer. Jeroen houdt rekening met uw agenda, dan pas de zijne. Een onpersoonlijke  afspraak maken via internet doet hij niet. Hij heeft geen call back button op deze website. Wel een telefoonnummer en een luisterend oor. Voor vragen, advies, eerlijke antwoorden, duidelijke afspraken en, als het maar even kan, een praatje of een kop koffie. Jeroen Nijkamp denkt aan contact zoals het bedoeld is. Ook op zaterdag, zondag of op uw dure snipperdag. Persoonlijk, geen gedoe en zonder toeters en bellen. Met advies waar u misschien helemaal niet om heeft gevraagd. Of een goede tip over uw uw auto. Om brandstof te besparen, misschien toch eens serieus over LPG na te denken. Zaken die Jeroen Nijkamp  belangrijk vindt om te melden. Met APK advies voor de keuring van volgend jaar. Om u straks niet te hoeven confronteren met onverwacht hoge rekeningen. Met reparaties en onderhoud waar hij voor staat. En vooral zijn overtuiging dat een relatie persoonlijk is. Geen nummer, geen kentekenplaat. Veilig autorijden, goed onderhoud en service dus. Leer Jeroen Nijkamp kennen.